In cursul RBTE 2017, la standul 310, producatorul de imprimante Star Micronics a anuntat ca va prezenta ultimele inovatii in materie de sisteme POS traditionale si POS mobile, alaturi de 17 parteneri software si 5 parteneri hardware.

Numarul mare de parteneri expozanti se datoreaza atat portofoliului extins de produse, precum si suportului de integrare software. Star a devenit alegerea multor furnizori de software, datorita conectivitatii cloud disponibila la orice nivel, precum si a imprimantei cu conectivitate USB directa pentru dispozitive Apple.

Aplicatiile prezentate de parteneri se refera la:
路 Solutii mobile de plata pentru Windows si Apple iOS
路 Solutii omnichannel pentru retaileri mici si mari
路 Solutii POS traditionale si mobile cu echipamente speciale
路 Solutii de tarifare si etichetare de raft cu imprimare la distanta
路 Gestionarea cozilor
路 Abordare noua si inovatoare pentru gestionarea loteriilor

Parteneri prezenti la stand:
Software – Abacus Solutions; AirPOS with PayPal; Enactor; E-novations; Elo; iZettle intelligentpos; Lightspeed; MoZone; Pago Payments; PCMS; Qudini; Recruit /Quandoo; Smart Volution; The Good Till Company; The Pricing People; Vend; Wynd

Hardware – ArmorActive (MTi); Compulocks; Ergonomic Solutions ; Gripzo; Socket Mobile

Abacus Solutions este o companie de software specializata in dezvoltarea de solutii pentru industria de jocuri de noroc. Lottery Everywhere furnizeaza o varietate mare de optiuni de cumparare, astfel ca jucatorii pot juca oriunde: in puncte de vanzare specializate, in magazinele unde fac cumparaturi, via E-commerce sau M-Commerce. Sistemul este rapid, sigur, stabil si este compatibil cu echipamentele de retail existente.

ArmorActive, o subdiviziune a Mobile Technologies Inc., este specializata in solutii hardware care faciliteaza implementarea si utilizarea tabletelor in companii. Este un producator mondial de echipamente de calitate care maresc securitatea, accesibilitatea, mobilitatea si uzul tabletelor pentru orice domeniu de afaceri.

AirPOS with PayPal este un sistem simplu de software pentru vanzarea in magazine si e-commerce, care ajuta retailerii sa-si gestioneze vanzarile si inventarul, atat in magazine, cat si online. Aplicatia este disponibila pentru dispozitive iPad, Android si Windows, este compatibila cu principalele sisteme de contabilitate si pune la dispozitia utilizatorilor modalitati de plata cu cash si contactless, controlul inventarului, raportarea vanzarilor si caracteristici specifice e-commerce.

CompuLocks ofera solutii inovatoare si sigure pentru utilizarea de calculatoare, laptopuri, tablete si terminale mobile in spatii publice. Sistemele Compulocks sunt dedicate institutiilor de invatamant, organizatiilor de asistenta medicala, corporatiilor, institutiilor de stat si distribuitorilor din intreaga lume.

Elo Touch Screen Solutions este lider mondial in domeniul producerii de solutii touchscreen, ce include sisteme POS si afisaje interactive cu diagonale de la 25 la 180 cm. Elo este inventatorul afisajelor touchscreen, iar calitatea produselor este confirmata de cele peste 20 de milioane de instalatii existente in retail si HoReCa din peste 80 de tari. Produsele sunt proiectate in California si au o constructie robusta, cu o garantie standard de trei ani.

Enactor este o suita de aplicatii de retail si de HoReCa utilizabile pe sisteme POS traditionale si mobile. Suita ofera suport pentru administrarea activitatii in sedii centrale si in HoReCa si este dedicata oferirii clientilor de interactiuni personalizate, coerente si fara probleme. Platforma Enactor include un set de instrumente care permite dezvoltarea rapida a unor noi functii, ajutand retailer-ii sa inoveze continuu si sa-si faca remarcate produsele.

E-novations este producatorul si furnizorul solutiei de gestionare EPOS, cu peste 100.000 de utilizatori din peste 23 de tari care isi dezvolta afacerile cu succes si care inregistreaza o amortizare rapida a investitiei. EPOS Direct ofera o gama larga de sisteme de management al stocurilor si vanzarilor pentru magazine fizice sau online, precum si pentru mari companii cunoscute la nivel globale.

Ergonomic Solutions este un lider mondial in proiectarea, fabricarea si furnizarea de sisteme avansate de montare si securitate pentru o gama larga de echipamente statice si mobile. Peste 4,2 milioane de unitati din cea mai recenta solutie propusa, SpacePole, au fost livrate in intreaga lume. Sistemele furnizate de Ergonomic Solutions sunt alegerea preferata pentru 60% din top 250 retaileri la nivel mondial.

Gripzo ofera solutii anti-furt inedite pentru tablete si smartphone-uri. Sistemele de prindere Gorilla din otel sunt reglabile si permit folosirea dispozitivelor mobile de orice marimi. Cu ajutorul unui set special de chei, dispozitivele pot fi blocate sau eliberate in cateva secunde. Furtul este imposibil, insa personalul poate folosi echipamentele cu usurinta. Suporturile de securitate Gripzo sunt utilizate la nivel mondial in spatii de vanzare, HoReCa, in birouri si expozitii.

intelligentpos by iZettle este un sistem EPOS usor de utilizat pentru HoReCa si retail. Solutia functioneaza la fel de eficient pe sistemele traditionale sau in cloud. Astfel, propietarii de afaceri din domeniile amintite economisesc timp, vand mai repede, cresc loialitatea clientilor si sunt mai bine informati. Intelligentpos pune la dispozitia afacerilor mici instrumentele si informatiile utilizate de marile lanturi de magazine, insa la un pret mult mai rentabil.

Lightspeed este cea mai puternica solutie de comert in cloud pentru afaceri care se desfasora in mediul traditional sau online. Peste 45.000 de retaileri si operatori HoReCa utilizeaza Lightspeed pentru gestionarea optima si dezvoltarea afacerilor lor.

MoZONE permite retailerilor sa ofere cumparatorilor oportunitatea sa comande si sa achizitioneze bunuri si servicii fara necesitatea utilizarii de aplicatii preincarcate pe smartphone-urile lor. Retailerii pot prezenta clientilor din magazin stimulente in timp real si oferte speciale cu timp limitat, incurajand astfel vizitele repetate.

Pago Payments este o companie tanara si inovatoare, care ofera procesare rapida, sigura si flexibila a platilor. Pentru mediul dinamic de retail din ziua de astazi, aplicatia propusa de Pago, care functioneaza pentru sisteme POS desktop si mobile, pe tablete si pentru comert electronic, este o veritabila solutie. Pretul competitiv este un avantaj de luat in seama, precum si faptul ca aplicatia este compatibila Windows.

PCMS este o companie de tehnologie de retail recunoscuta pe plan international, furnizor premiat de solutii software pentru intreprinderi si la nivel de magazin pentru sectoarele de retail si cele asociate. Solutiile PCMS de comert end-to-end permit retailer-ilor sa ofere consumatorilor o experienta de cumparaturi mai angrenanta si conectata. Portofoliul PCMS VISION Commerce Suite este cea mai cuprinzatoare platforma de business pentru retail.

Qudini este o platforma cloud centralizata, care permite retailerilor si producatorilor sa obtina si sa gestioneze informatii despre experientele si asteptarile, ceea ce duce la cresterea veniturilor si la reducerea costurilor in magazin. Qudini faciliteaza gestionarea cozilor, programarea online de intalniri, gestionarea click&collect, rezervarile pentru evenimente. Qudini lucreaza cu o gama larga de marci cum ar fi O2, Telefonica, John Lewis, NHS si o serie de alte marci de retail la nivel mondial.

Recruit & Quandoo prezinta AirREGI: un sistem POS cu o aplicatie care inlocuieste functionalitatea unei case de marcat pentru gestionarea vanzarilor din restaurante. Prin combinarea interfetei simple cu functiile esentiale pentru afaceri, AirREGI este o solutie sigura, cu functionarea in cloud. Recruit Group detine AirREGI, furnizorul principal de mPOS din Japonia. In Marea Britanie, solutia este distribuita de Quandoo, una dintre cele mai mari platforme de rezervare din regiune, care le permite restaurantelor sa coreleze vanzarile cu rezervarile.

Smart Volution vor expune solutia Tablet Cash Register (TCR). TCR este un punct de vanzare electronic (EPOS) care ruleaza pe tablete. Dedicata retailerilor mici si mijlocii, aplicatia ofera acestora eficienta similara retailer-ilor mai mari, dar la un pret pe care si-l pot permite.

Socket Mobile, infiintata in 1992, este un lider al solutiilor de captare si transferare a datelor pentru o productivitate sporita in retail, pentru lucratorii mobili, in transporturi, in productie si pentru alte domenii unde portabilitatea este esentiala. Socket Mobile implementeaza aplicatii mobile care integreaza propriile scanere fara fir cu tehnologia codurilor de bare. Socket Mobile are o retea de mii de dezvoltatori care au aprobarea sa utilizeze kitul de dezvoltare software pentru a adauga functii sofisticate de scanare a codurilor de bare la aplicatiile mobile.

The Good Till Company este unul dintre cele mai intuitive, elegante si accesibile sisteme POS facute pentru iPad. Concepute pentru a ajuta companiile mici de retail si HoReCa sa concureze impotriva firmelor consacrate, permite proprietarilor de afaceri sa preia plati intr-un mod sigur si convenabil, sa fidelizeze clientii offline si sa interpreteze rapid datele si informatiile de gestionare pentru a lua decizii de afaceri mai eficiente.

The Pricing People va ajuta sa economisiti timp si bani in magazin prin imprimarea rapida si eficienta a etichetelor de pret cu ajutorul unei gama de terminale mobile si tablete, precum si cu imprimante de etichete desktop sau mobile. Utilizati aceleasi echipamente pentru imbunatairea unor procese precum: inventariere, click&collect, emitere de chitante. Angajatii dumneavoastra vor putea petrece mai mult timp asistand clientii, imbunatatind astfel vanzarile si satisfactia cumparatorilor.

Vend este cel mai important dezvoltator de software de management in cloud pentru retail din Marea Britanie. Retailerii au posibilitatea sa accepte plati, sa vanda in magazin sau online, sa gestioneze inventarul, sa recompenseze loialitatea clientilor si sa genereze in timp real rapoarte semnificative pentru afacerea lor.

Wynd este o platforma modulara omnichannel pentru comert, dedicata atat producatorilor cat si retailerilor. In mai putin de 4 ani, Wynd a ajuns la o cifra de afaceri de 40 milioane euro, colaboreaza cu 60 de producatori mondiali, care au implementat 12.000 de sisteme POS in 10 tari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six + 6 =