La RBTE 2018, standul F100 (2-3 mai, Olympia, Londra), producatorul international de imprimante Star Micronics anunta ca va prezenta cele mai recente solutii standard si mobile pentru domeniul POS alaturi de 12 parteneri de software si 6 parteneri de hardware. Star intelege rolul esential al conectivitatii, lucru confirmat de varietatea de parteneri prezenti la stand care au integrat gama extinsa de solutii unice si inovatoare ale Star. Deoarece ofera conectivitate la orice nivel, Star isi consolideaza pozitia de producator preferat de imprimante POS pentru numerosi furnizori de software.

Aplicatiile pentru parteneri includ:

• Solutii mobile de plata pentru Windows si Apple iOS
• Solutii omnichannel pentru retaileri mari si mici
• Solutii mobile si standard POS cu hardware unic
• Solutii mobile de etichetare a preturilor si a rafturilor cu imprimare la distanta
• Managementul cozilor
• Abordare noua si inovatoare pentru gestionarea loteriilor

Partnerii prezenti la stand:
SOLUTII SOFTWARE
AirPOS cu PayPal
Emperium
iZettle
Nobly POS
PCMS
PMC
Qudini
Rovercash
SSAYY
The Good Till Company
The Pricing People
Vend

SOLUTII HARDWARE
ArmorActive (MTi)
Compulocks
Ergonomic Solutions
Imageholders
Socket Mobile
Elo

ArmorActive (MTi), divizie a Mobile Technologies Inc., este specializata in solutii hardware cu multiple utilizari care permit implementarea tabletelor in diverse domenii. Compania este un producator mondial de echipamente de calitate care maresc nivelul de securitate, accesibilitate, mobilitate si folosire a tabletelor in afaceri.

AirPOS cu PayPal prezinta inca o data solutia PayPal Chill & Charge Café POS alaturi de Star, cel mai simplu software POS si e-commerce de astazi, care ajuta comerciantii cu amanuntul sa-si gestioneze vanzarile si inventarul, in magazine si online. AirPOS este disponibil pe dispozitivele iPad, Android si Windows si ofera functionalitati precum: plati in numerar si fara card, controlul inventarului, raportarea vanzarilor, comert electronic si compatibilitate cu toate pachetele software majore de contabilitate.

CompuLocks. Inca de la infiintarea companiei, in 1983, aceasta a impresionat domeniul securitatii computerului cu produsele inovatoare. Compania ofera incuietori pentru calculator, carucioare pentru laptopuri, suporturi pentru tablete si solutii de blocare de securitate pentru institutii de invatamant, organizatii de asistenta medicala, corporatii sau institutii de stat din intreaga lume. Produsele au garantie de inlocuire pe intreaga durata de folosire, iar Compulocks are distribuitori si programe de afiliere pentru cei interesati.

Elo Touch Screen Solutions este un lider mondial pentru solutiile touchscreen, inclusiv mPOS, sisteme de auto-servire, sisteme POS si afisaje interactive de la 10 la 70 inch (25.4 la 177.8 centimetri). Echipamentele Elo sunt utilizate in peste 20 de milioane de locatii de retail si ospitalitate din peste 80 de tari. Elo, inventatorul ecranului touchscreen, reuseste sa ofere constant calitate, fiabilitate si inovatie prin solutiile sale.

Emperium, un furnizor global de software, a folosit constant tehnologia pentru a transforma semnificativ modul de desfasurare al afacerilor din retail si ospitalitate. Cu o experienta de peste 18 ani, compania profita mereu de tehnologiile viitoare pentru a se dezvolta pe sine si pe clientii sai.

Ergonomic Solutions este lider mondial in proiectarea, fabricarea si furnizarea celor mai avansate solutii de montare si securitate pentru o gama larga de echipamente statice si mobile. Ergonomic Solutions au furnizat peste peste 4,2 milioane de echipamente SpacePole, iar in sectorul de comert cu amanuntul peste 60% din top 250 de comercianti cu amanuntul la nivel mondial folosesc produsele companiei.

Imageholders sunt experti in proiectarea si fabricarea de carcase de tablete si solutii pentru chioscuri. Specialitatea lor este crearea de solutii OEM pentru integrarea dispozitivelor, de la un cititor NFC la o imprimanta A4. Solutiile propuse sunt atractive si extrem de sigure, trasaturi ideale pentru orice industrie.

iZettle, o companie Fintech, ajuta intreprinderile mici sa reuseasca intr-o lume a gigantilor oferindu-le instrumente sa fie platite, sa vanda mai inteligent si sa isi dezvolte afacerea. Aplicatiile oferite de iZettle pentru punctele de vanzare gestionarea zilnica usoara si intuitiva. iZettle Go este o aplicatie POS performanta care transforma un smartphone sau tableta intr-o platforma de comert care faciliteaza plata cu numerar, prin card cu sau fara contact si emiterea facturilor si va permite sa vindeti online cu solutia de comert electronic a iZettle. iZettle Pro este proiectat special pentru industria ospitalitatii si este un sistem complet EPOS pentru iPad care se integreaza fara probleme cu cititorul iZettle.

Nobly POS este sistemul EPOS preferat de clientii din sectorul ospitalitatii. Sistemul POS pentru iPad ajuta magazine, baruri si restaurante din Marea Britanie si din intreaga lume sa utilizeze puterea tehnologiei pentru a-si servi clientii mai eficient si pentru a-si spori profiturile.

PCMS este un furnizor de software inovator si servicii pentru comerciantii cu amanuntul. Solutiile lor va vor permite sa:

• vindeti de oriunde;
• surprindeti si incantati: interactionati cu clientii prin stimulente personalizate;
• nu pierdeti vreodata o vanzare: folositi toate canalele pentru o prezenta permanenta in orice mediu;
• maximizati siguranta: securitate „somn linistit noaptea”;
• gestionati simplificat, datorita integrarii perfecte;
• fiti rentabili: setati o data,  implementati peste tot.

PMC Store Enabler permite comerciantilor cu amanuntul sa implementeze echipamente POS mobile utilizand sistemele existente de vanzare cu amanuntul. Store Enabler ajuta comerciantii sa foloseasca dispozitive mobile care ruleaza Android si iOS pentru scanarea de produse, efectuarea de plati cu cardul in siguranta chiar in prezenta mai multor clienti, gestionarea platilor si tiparirea chitantelor (pe imprimante fixe sau mobile).

RoverCash este un software inovator de inregistrari de numerar disponibil pe tablete iOS si Android. Realizat de LUNDI MATIN Group, RoverCash este o solutie care gestioneaza vanzarile si incasarile, programele de fidelizare si CRM, stocurile si catalogul de produse, precum si raportarile si contabilitatea.

Qudini este o platforma cu conexiune in cloud pentru managementul experientei clientilor, care permite comerciantilor cu amanuntul sa reduca numarul clientilor nedeserviti, sa creasca conversiile si sa optimizeze eficienta in magazin datorita optiunilor de programare de intalniri si rezervari de evenimente, coada virtuala, „click & collect” si solicitarea de asistenta.

SSAYY sunt specialisti in dezvoltarea software-ului cu conexiune in cloud si ofera solutii avansate si practice potrivite pentru toate mediile de afaceri. Furnizeaza solutii inovatoare EPOS si de marketing, care permit intreprinderilor mici si mijlocii acces la cele mai noi tehnologii si instrumente de marketing. Folositi oricare dintre modulele care alcatuiesc performantul sistem EPOS: ESHOP, sistemul de rezervare pe baza de calendar, urmarirea soferilor, pontajul angajatilor sau aplicatia de Mobile Marketing.

Socket Mobile, infiintata in 1992, este un inovator al solutiilor de capturare si transmitere a datelor care asigura o productivitate sporita in punctele de vanzare cu amanuntul, in servicii pe teren, in transporturi, in productie si in alte piete mobile. Venitul Socket Mobile este determinat in principal de integrarea scanerelor produse de companie in implementarea aplicatiilor mobile cu coduri de bare terta parte. Socket Mobile are o retea de mii de dezvoltatori inregistrati care utilizeaza pachetul de dezvoltare software pentru a adauga scanare sofisticata de coduri de bare la aplicatii mobile.

The Good Till Company, cu sediul in Londra si Luton, sprijina punctele de vanzare cu amanuntul si locatiile din ospitalitate din Marea Britanie si din strainatate prin furnizarea de informatii aprofundate de management, faciliotarea unei interactiuni excelente cu clientii si ajuta intreprinderile sa obtina loialitatea clientilor, inclusiv oportunitati de upsell. Sistemul POS Good Till Co nu face compromisuri: combina tabletele performante cu software Point-of-Sale (POS) de ultima ora, tehnologia cloud si hardware-ul modern. Construit alaturi de clientii reali, The Good Till Co pune clientii in centrul tuturor activitatilor.

The Pricing People va pot ajuta sa economisiti timp si bani in activitatea desfasurata in magazin prin imprimarea mai rapida si mai eficienta a etichetelor de pret cu o gama de terminale mobile si tablete, precum si cu imprimante de etichete mobile sau statice. Utilizati acelasi hardware pentru a imbunatati alte procese cum ar fi verificarea stocului, „click & collect” si imprimarea de chitante. In loc sa se ocupe de procese conexe, obtineti timp pretios pentru echipele de vanzari sa se ocupe mai mult de clienti, ceea ce va imbunatati vanzarile si satisfactia clientilor.

Vend este un software cu conexiune in cloud de management al punctelor de vanzare si al magazinelor, care permite distribuitorilor sa-si desfasoare activitatea in magazin, online si ambulant. Solutia software include module pentru ePOS, management al inventarului, comert electronic, loialitatea clientilor si analiza rapoartelor. Vend se integreaza cu alte aplicatii de afaceri si de plata, inclusiv Shopify, Deputy, Xero si PayPal si este un partener important in cadrul Apple Mobility Partner Program (Programul de parteneriat global pentru mobilitate al Apple).

Apel catre dezvoltatorii de software
Daca sunteti dezvoltator de software in cadrul regiunii EMEA si nu sunteti inca membru Star Membru EMEA, va rugam sa vizitati site-ul www.StarVIP.Club pentru a afla mai multe si pentru a deveni membru (Free-of-Charge).