In lumea restaurantelor exista o mare presiune nu doar pentru mentinerea business-ului, ci mai ales pentru a-l creste. Apar tot mai multe restaurante, care se evidentiaza atat prin specificul gastronomiei si design, cat si prin modalitati de modernizare. De aceea, este important sa fii mereu inaintea competitiei si, totodata, sa fii constant in mintea clientilor.
1. Introdu optiunea de comanda online
Serviciile de comanda online sunt din ce in ce mai folosite deoarece aduc o serie de avantaje, cum ar fi:
- ai o noua oportunitate de vanzari: sa lansezi optiunea de comenzi online inseamna sa dezvolti o noua linie de business, ceea ce inseamna atingerea unui nou tip de client (care poate deveni si client al restaurantului fizic) si incasari mai mari; de exemplu, prin comenzi online si crearea unor meniuri specifice, vei creste automat numarul de comenzi la orele pranzului si implicit incasarile
- reduci erorile umane: prin comenzile online este eliminata orice eroare privind comanda preparatelor si livrarea acestora, eroare care apare des in preluarea telefonica a comenzilor; mai exact, prin serviciul de comanda online, te bucuri de acuratete 100% in privinta datelor transmise, iar procesul de comanda, de altfel simplu, este avantajos si pentru clienti, si pentru angajati
- beneficiezi de transparenta asupra fluxului de numerar: un sistem de comenzi online iti ofera transparenta asupra cash flow-ului, ceea ce te ajuta sa iti faci calculele cu precizie si ai previziune clara a incasarilor si profitului
2. Lanseaza un program sau o aplicatie mobila pentru fidelizarea clientilor
86% dintre clientii din intreaga lume sustin ca apreciaza programele de loialitate datorita punctelor pe care le pot acumula si folosi pentru diverse discounturi. Asa ca un program de fidelizare ajuta nu doar la atragerea si pastrarea clientilor, ci ofera singuranta unor incasari in mod repetat si stabilitatea brandului.
Pentru o imagine mult mai buna a restaurantului tau pe piata, iti recomandam crearea unei aplicatii pentru mobil in care clientii se pot inscrie intr-un program de fidelizare si pot fi la curent cu toate noutatile din restaurantul tau.
3. Integreaza o solutie de crestere a eficientei
Indiferent ca gestionezi operatiunile intr-un restaurant de tip fine dining sau unul clasic, rapiditatea cu care servesti clientii este esentiala. O modalitatea de a creste eficienta este sa integrezi solutia de printare bonuri fiscale potrivita. Star a creat special pentru restaurante solutia formata dintr-o imprimanta termica de bonuri, Star MCP31, si un software care functioneaza ca un instrument de marketing – PromoPRNT pentru crearea de bonuri fiscale cu diverse promotii sau discounturi.
De ce sa folosesti imprimanta termice STAR MCP31:
- design modern, elegant si compact;
- carcasa splash-proof – componentele sunt protejate in cazul unor varsari accidentale de lichide;
- functie de indreptare a bonurilor cu grosime cuprinsa intre 0,053 si 0,075 mm – ajuta la o buna prezentare si la prevenirea formarii blocajelor de hartie;
- alimentare rapida a rolei de hartie – prin partea frontala a imprimantei;
- emulare StarPRNT;
- interfete USB, USB Host, Cloud, Ethernet si port pentru conectarea unui sertar de bani;
- standard de protectie IPX2.
Imprimanta STAR MCP31 printeaza bonuri cu o latime maxima de 80 mm la o viteza de 250 mm/secunda, latimea de printare maxima fiind de 72 mm. Din punct de vedere al conectivitatii, imprimanta dispune de interfete USB, USB Host, Ethernet si de un port pentru conectarea unui sertar de bani.
Indiferent ce alegi pentru restaurantul tau, este important sa retii ca orice decizie prin care poti sa inovezi iti ajuta business-ul sa creasca intr-un ritm mult mai alert intr-o industrie dominata de concurenta acerba.